Дитячий малюнок, процес малювання – це частка духовного життя дитини. Діти не просто переносять на папір щось з навколишнього світу, а живуть в цьому світі, входять у нього як творці краси, дістаючи насолоду від неї..
В.Сухомлинський
В.Сухомлинський
Портфоліо вчителя – це спосіб фіксування, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності.
Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості вчителя і рівень активності в навчальній і позакласній роботі.
Мета створення мого портфоліо:
- систематизувати накопичений досвід роботи;
- продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;
- використання можливості особистісного та професійного зростання;
- планування дій щодо подолання труднощів і досягненню більш високих результатів.
- систематизувати накопичений досвід роботи;
- продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;
- використання можливості особистісного та професійного зростання;
- планування дій щодо подолання труднощів і досягненню більш високих результатів.
Завдання:
- підвищувати свій професійний рівень;
- прогнозувати більш високі результати в роботі;
- розвивати нове педагогічне мислення та інноваційний підхід до роботи;
- розвивати і підвищувати рівень науково-дослідної і методичної культури.
- прогнозувати більш високі результати в роботі;
- розвивати нове педагогічне мислення та інноваційний підхід до роботи;
- розвивати і підвищувати рівень науково-дослідної і методичної культури.
Очікувані результати:
- підвищення кваліфікації;
- позитивні зміни власних якісних показників праці;
- якісний перехід з позиції звичайного вчителя до позиції вчителя-дослідника і експериментатора.
- позитивні зміни власних якісних показників праці;
- якісний перехід з позиції звичайного вчителя до позиції вчителя-дослідника і експериментатора.
Читати далі